Promoveaza Chat


Publicitate pe Chat – Oferim spatiu publicitar, publicam si promovam articole, produse si servicii. Ati auzit de ofertele noastre publicitare? Ce parere aveti daca v-as spune ca va promovam articolele pe o perioada nelimitata de timp? pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati aici: www.chat-online.ro/publicitate/

publicitate chatDe ce este foarte eficienta publicitatea pe chat si pe site-uri de chat?

Va puteti prezenta afacerea intr-un mod atragator.
Prin publicarea de articole publicitare puteti obtine rapid beneficiile de care aveti nevoie.
Aveti garantia ca informatia (publicitatea dumneavoastra) ajunge unde trebuie, la un om, nu la un program care sa genereze o vizita.
Numarul mare de vizite.
Dimensiuni foarte mari pentru banerele publicitare.
Costuri foarte mici, calculate pe zi nu per click sau afisare.
Articolul poate ramane activ pe o perioada limitata sau nelimitata in functie de dorinta dumneavoastra.
Stergerea articolului la cererea dumneavoastra este GRATUITA. Dispuneti de oferte publicitare variate cu cheltuieli minime.
Puteti inchiria fundalul intern si extern al chatului. Aveti posibilitatea ca articolul sa apara pe 5 pagini de chat cu un cost fix. Discount pentru inchirierea ambelor fundale.


VODAFONE lanseaza iPhone 5

VODAFONE lanseaza iPhone 5 in Romania! Articol preluat de pe Myrochat: Eu vreau un iPhone 5 de la Vodafone.

vodafone Compania Vodafone vine in intimpinarea noastra cu oferte simple si rapide pentru ca asa suntem obijnuiti inca din Aprilie 1997.
Dar vremurile s-au mai schimbat, iar odata cu ele nevoile si dorintele noastre.
Cand ma gandesc ca in acea perioada visam la cel mai nou telefon cu ecran color si pentru asta stateam la randuri interminabile... pare ireal, nu-i asa?
Dar asa era, imi aduc bine aminte!

  - Acum pot avea noul smartphone iPhone 5 foarte rapid, fara sa stau la cozi interminabile, vorba aceea: "Decat sa vin eu la telefon, mai bine sa vina telefonul la mine!"

Promovarea lansarii iPhone5 in Romania
Si cum sunt nerabdator de fel, am intrat pe Vodafone www.vodafone.ro/iphone si am comandat noul iPhone 5. Simplu nu?
Asa este, simplu si usor de obtinut de aceea " Eu vreau un iPhone 5 de la Vodafone! " Sper sa fiti la fel de inspirati si sa luati decizii care sa va avantajeze!

Fiindca Myrochat este cea mai vizitata comunitate de chat din Romania, tema acestei saptamani este :

De ce iti doresti de la Vodafone un iPhone 5?


Un comentariu:

  1. Eu vreau un iPhone 5 de la Vodafone si am sa va dau 4 motive pentru care imi doresc iPhone 5!
    In primul rand iPhone 5 este cel mai bun iphone de cand exista iphone si vreau sa imi fac abonament la Vodafone sa mi-l cumpar.
    In al doilea rand imi voi cumpara acest smartphone fiindca iPhone 5 este cel mai subtire si cel mai usor iPhone de pana acum si ard de nerabdare sa il am!
    In al treilea rand iPhone 5 are o camera iSight de 8MP si pot face poze de o calitate remarcabila. De asemenea, pot inregistra video HD la 1080p. Asa ca aveti grije pe unde mergeti si ce faceti cu telefonul asta ma calific ca paparazzi!
    Iar al 4-lea motiv pentru care mi-as cumpara iPhone5 este Pretul! Potrivit buzunarului meu este
    abonamentul iPhone 39 la 39 EUR/luna ce include lunar 300 minute nationale si 300 SMS-uri nationale, 2000 minute in retea si 2000 SMS-uri in retea, 200 MMS-uri nationale si 1 GB trafic internet inclus. Dau un ban, dar stau in fata, asa ca intra si tu pe Vodafone www.vodafone.ro/iphone si comanda noul iPhone 5.
    Voi ce motive aveti sa va doriti un iPhone 5 de la Vodafone?

    RăspundețiȘtergere